duminică, 24 martie 2013

Muzica sunt eu!

Muzica-arta combinarilor notelor in succesiune si simultan intr-o forma placuta estetica ,organizarea ritmica a acestor note zburatoare si inregistrarea lor intr-o lucrare completa sau mai bine zis in mintea mea ce cinta fara  pauza...
Pentru unii muzica e doar o muzica...Pentru mine e ceva mai mult.E viata mea...E aparatul ce-mi tine inima sa bata...E un suflet universului...Muzica ofera aripi mintii,zbor imaginatiei si viata oricui.Este graiul sufletului.Ea stirneste in noi,nu instinctele,ci gindurile cele mai profunde...Ea este ca o cheie ce deschide usa unei lumi.O lume unde poti da friu liber sentimentelor,durerilor...O lume unde esti doar tu si o linie molodica ce te poarta pe culmile ei.O lume doar a ta...Muzica e ceea ce ma adoarme,ceea ce ma trezeste,ce ma umple de dragoste...prin ea traiesc,prin ea invat,prin ea ma misc...intr-un cuvint:Muzica sunt EU...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu